Ivan Elezović (Beograd, 1971) je diplomirao muzičku kompoziciju i elektroakustičnu muziku na Manitoba Univerzitetu u Vinipegu, 1997, a magistrirao na Mek Gil Univerzitetu u Montrealu, 2000. godine. Doktorirao je muzičku kompoziciju i elektroakustičnu muziku na Univerzitetu u Ilinoisu 2006. godine. Studirao je sa eminentnim svetskim stručnjacima kao što su Michael Matthews, Randolph Peters, Zack Settel, Alcides Lanza, Guy Garnett, Erik Lund i Scott Wyatt (Majkl Metjuz, Randolf Piters, Zak Setel, Alsides Lansa, Gaj Garnet, Erik Lund i Skot Vajat). Neposredno posle dobijanja prestižne Presser nagrade 2001. godine, dr Elezović odlazi u Institut za istraživanje zvuka i elektroakustične muzike (IRCAM) gde radi sa Brian Ferneyhough i Marc-André Dalbavie (Brajan Fernihou i Mark-Andre Dalbavi). Godinu dana kasnije dr Elezović je primljen na Internationales Musikinstitut Darmstadt (Internacionalni Muzički Institut Darmštat), gde je bio u klasi Isabel Mundry, Tristan Murail, Robert HP Platz i Valerio Sannicandro (Izabel Mundri, Tristan Murai, Robert Plac i Valerio Sanikandro).
Umetnički pristup dr Elezovića, brušen i rafiniran u Severnoj Americi, pokazuje ne samo specifičan umetnički pristup već i ostvarivanje inovativnih konceptualnih ciljeva i rešenja. Dr Elezović se ne poistovećuje sa jednim specifičnim stilom. Umesto toga, dopušta upliv različitim idejama koje utiču na pristup i način stvaranja dela. Dr Elezović koristi apstraktne ideje u kontekstu multimedijalnih istraživanja, gde veliki broj projekata dolazi kao plod saradnje sa umetnicima iz više oblasti i kao plod interpretacije i sinteze različitih ideja. Dr Elezović manipuliše različitim muzičkim parametrima tako da krajnji ishodi konceptualnih rešenja postaju neograničeni.
U proteklih 20 godina dela dr Elezovića se klasifikuju u rasponu od akustičnih preko elektroakustičnih do multidisciplinarnih projekata. Dela su mu izvođena na značajnim festivalima i takmičenjima u Severnoj i Južnoj Americi, Australiji, Evropi i Aziji. Pored brojnih koncerata i prezentacija, dr Elezović je pisao i dela naručena od strane izvođača simfonijskih orkestara, solista, i raznih muzičkih sastava. Dr Elezović je pozivan na brojne master-klas programe i seminare na raznim Univerzitetima u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi.
Dr Elezović je predavao muzičku tehnologiju, kompoziciju i teoriju muzike na Univerzitetu u Ilinoisu, Konzervatorijumu Oberlin, Mahidol Univerzitetu, Univerzitetu Nova Sautistern i Palm Bič Univerzitetu. Trenutno je vanredni profesor i šef katedre za akustičnu i elektroakustičnu kompoziciju kao i teoriju muzike na Džekson Univerzitetu. Od 2013. godine je zaposlen na Računarskom fakultetu u Beogradu u oblasti dizajna zvuka.
Projekti (izbor)
2017 Well-Known Routine for two-channel audio
2017 Po-La-Ko for Violin, Piano
2016 Fix for Marimba solo
2015 Mechanical Theme for Tenor, Piano, two Music Boxes
2015 Momentous for Clarinet, Bassoon, Piano
2014 Between Them for dancer and percussion
2014 Drawing Noise for DVD/Audio
2013 The Wind was there… for Tárogató (Clarinet) and two-channel audio
2012 Images of Isabella’s dream for dancers and two-channel audio
2010 May I ask you to…? for two-channel audio
2007 Dialogue for piano and two-channel audio
2006 Not Used to Using a Microphone for two-channel audio